Änderungen

Zeile 56: Zeile 56:  
====2013====
 
====2013====
 
*Borromeo Ferri, R. & Lesh, R. (2013). Should Interpretation Systems Be Considered as Models if They Only Function Implicitly? In Stillman, G. et. al (Hrsg.) (2013). Teaching Mathematical Modelling: Connecting to Research and Practice. New York: Springer, S. 57-66.
 
*Borromeo Ferri, R. & Lesh, R. (2013). Should Interpretation Systems Be Considered as Models if They Only Function Implicitly? In Stillman, G. et. al (Hrsg.) (2013). Teaching Mathematical Modelling: Connecting to Research and Practice. New York: Springer, S. 57-66.
  −
===Tagungsbandartikel (ohne Peer Review)===
  −
====2013====
  −
*Hohn, K. & Borromeo Ferri, R. (2013). Mathematische Denkstile bei der Bearbeitung problemhaltiger Textaufgaben. In Beiträge zum Mathematikunterricht, S. 472-475
      
== Arbeitsgebiete ==
 
== Arbeitsgebiete ==