Änderungen

Zeile 35: Zeile 35:  
*Obersteiner, A., Van Hoof, J., Verschaffel, L., & Van Dooren, W. (2015). Who can escape the natural number bias in rational number tasks? A study involving students and experts. <i>British Journal of Psychology</i>. Advance online publication. doi:10.1111/bjop.12161
 
*Obersteiner, A., Van Hoof, J., Verschaffel, L., & Van Dooren, W. (2015). Who can escape the natural number bias in rational number tasks? A study involving students and experts. <i>British Journal of Psychology</i>. Advance online publication. doi:10.1111/bjop.12161
 
*Obersteiner, A. (2015). Zahlen im Kopf. Erkenntnisse neurowissenschaftlicher Forschung und Implikationen f&uuml;r das Lehren und Lernen von Zahlen. <i>Mathematik differenziert, 3</i>, 8-10.
 
*Obersteiner, A. (2015). Zahlen im Kopf. Erkenntnisse neurowissenschaftlicher Forschung und Implikationen f&uuml;r das Lehren und Lernen von Zahlen. <i>Mathematik differenziert, 3</i>, 8-10.
  −
   
=== Monographien und Buchbeiträge ===
 
=== Monographien und Buchbeiträge ===
 
*Gasteiger, H., Obersteiner, A., &amp; Reiss, K. (2015). Formal and informal learning environments: Using games to support early numeracy. In J. Torbeyns, E. Lehtinen, &amp; J. Elen (Eds.). <i>Describing and studying domain-specific serious games</i> (pp. 231–250). Heidelberg: Springer.
 
*Gasteiger, H., Obersteiner, A., &amp; Reiss, K. (2015). Formal and informal learning environments: Using games to support early numeracy. In J. Torbeyns, E. Lehtinen, &amp; J. Elen (Eds.). <i>Describing and studying domain-specific serious games</i> (pp. 231–250). Heidelberg: Springer.