Änderungen

K
keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 41: Zeile 41:  
Bitte beschränken Sie sich auf die fünf wichtigsten Veröffentlichungen.
 
Bitte beschränken Sie sich auf die fünf wichtigsten Veröffentlichungen.
 
-->
 
-->
* Herold-Blasius, Raja & [[Benjamin Rott|Rott, Benjamin]] (2016): Using Strategy Keys as a Tool to influence strategy behaviour – A qualitative Study. In T. Fritzlar, D. Assmus, K. Bräuning, [[Ana Kuzle|A. Kuzle]] & B. Rott (Hrsg.), ''Problem solving in mathematics education. Proceedings of the 2015 joint conference of ProMath and the GDM working group on problem solving'' (S. 137–148). Münster: WTM.    
+
* Herold-Blasius, Raja & [[Benjamin Rott|Rott, Benjamin]] (2016): Using Strategy Keys as a Tool to influence strategy behaviour – A qualitative Study. In [[Torsten Fritzlar|T. Fritzlar]], D. Assmus, [[Kerstin Bräuning|K. Bräuning]], [[Ana Kuzle|A. Kuzle]] & B. Rott (Hrsg.), ''Problem solving in mathematics education. Proceedings of the 2015 joint conference of ProMath and the GDM working group on problem solving'' (S. 137–148). Münster: WTM.    
 
* Herold-Blasius, Raja & Jazby, Dan (2016): Can Strategy Keys help 3<sup>rd</sup> and 4<sup>th</sup> graders engage in mathematical problem solving? In: (Eds.). ''Proceedings of the [[40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education]]''. Vol. 1. Szeged, Hungary: PME, S. 171.
 
* Herold-Blasius, Raja & Jazby, Dan (2016): Can Strategy Keys help 3<sup>rd</sup> and 4<sup>th</sup> graders engage in mathematical problem solving? In: (Eds.). ''Proceedings of the [[40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education]]''. Vol. 1. Szeged, Hungary: PME, S. 171.
 
* [[Kathleen Philipp|Philipp, Kathleen]] & Herold-Blasius, Raja (2016): Schlüssel zum Erfolg. Mit Strategieschlüsseln Problemlösestrategien fördern. In: ''Praxis der Mathematik in der Schule 68'', S. 9-14.
 
* [[Kathleen Philipp|Philipp, Kathleen]] & Herold-Blasius, Raja (2016): Schlüssel zum Erfolg. Mit Strategieschlüsseln Problemlösestrategien fördern. In: ''Praxis der Mathematik in der Schule 68'', S. 9-14.
 
* Herold, Raja & Rott, Benjamin (2015): Problem solving with strategy keys: A study to identify user types. In: Beswick, K., Muir, T., & Wells, J. (Eds.) (2015). Proceedings of the [[39th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education]] (Vol. 3). Hobart, Australia: PME, S. 65-73.
 
* Herold, Raja & Rott, Benjamin (2015): Problem solving with strategy keys: A study to identify user types. In: Beswick, K., Muir, T., & Wells, J. (Eds.) (2015). Proceedings of the [[39th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education]] (Vol. 3). Hobart, Australia: PME, S. 65-73.
* [[Bärbel Barzel|Barzel, Bärbel]] & Herold, Raja (2013): Conditions for a Successful Use of Computeralgebra in Mathematics Teaching. In: Lindmeier, A. & Heinze, A. (Hrsg.). ''Proceedings of the [[37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education]]''. Volume 5. PME: Kiel, S. 13.
+
* [[Bärbel Barzel|Barzel, Bärbel]] & Herold, Raja (2013): Conditions for a Successful Use of Computeralgebra in Mathematics Teaching. In: [[Anke Lindmeier|Lindmeier, A.]] & [[Aiso Heinze|Heinze, A.]] (Hrsg.). ''Proceedings of the [[37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education]]''. Volume 5. PME: Kiel, S. 13.
    
== Forschungsinteressen ==
 
== Forschungsinteressen ==