| Zeile 26: |
Zeile 26: |
| | *April 2014 - März 2015 Vertretungsprofessorin (W2) am Institut für Kognitive Mathematik der [[Universität Osnabrück]] | | *April 2014 - März 2015 Vertretungsprofessorin (W2) am Institut für Kognitive Mathematik der [[Universität Osnabrück]] |
| | *April 2015 - September 2015 Vertretungsprofessorin (W3) am Institut für Mathematik der [[Universität Osnabrück]] | | *April 2015 - September 2015 Vertretungsprofessorin (W3) am Institut für Mathematik der [[Universität Osnabrück]] |
| − | *Oktober 2015 - Post-Doc am Institut für Mathematik der [[Universität Potsdam]] (Oktober 2016 - März 2017 beurlaubt) | + | *Oktober 2015 - Post-Doc am Institut für Mathematik der [[Universität Potsdam]] (Oktober 2016 - November 2016 beurlaubt) |
| | *Oktober 2016 - November 2016 Vertretungsprofessorin (W2) am Department für Lehrerbildung und fachdidaktische Forschung der [[Universität Potsdam]] | | *Oktober 2016 - November 2016 Vertretungsprofessorin (W2) am Department für Lehrerbildung und fachdidaktische Forschung der [[Universität Potsdam]] |
| | *Dezember 2016 - Professorin für Grundschulpädagogik Mathematik (W2) am Department für Lehrerbildung und fachdidaktische Forschung der [[Universität Potsdam]] | | *Dezember 2016 - Professorin für Grundschulpädagogik Mathematik (W2) am Department für Lehrerbildung und fachdidaktische Forschung der [[Universität Potsdam]] |
| Zeile 41: |
Zeile 41: |
| | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2016, Online First). Delving into the nature of problem solving processes in a dynamic geometry environment: Different technological effects on cognitive processing. ''Technology, Knowledge and Learning, ()'', 1–28. doi: 10.1007/s10758-016-9284-x | | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2016, Online First). Delving into the nature of problem solving processes in a dynamic geometry environment: Different technological effects on cognitive processing. ''Technology, Knowledge and Learning, ()'', 1–28. doi: 10.1007/s10758-016-9284-x |
| | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]], & [[Regina Bruder|Bruder, R.]] (Hrsg.) (2016). Problem lösen lernen in der Geometrie. ''[[mathematik lehren]], 196''. | | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]], & [[Regina Bruder|Bruder, R.]] (Hrsg.) (2016). Problem lösen lernen in der Geometrie. ''[[mathematik lehren]], 196''. |
| − | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]], & [[Rolf Biehler|Biehler, R.]] (2016). A protocol for analysing mathematics teacher educators’ practices. In K. Krainer & N. Vondrova (Hrsg.), ''Proceedings of the [[Ninth Conference of European Research in Mathematics Education]]'' (S. 2847–2853). Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME: Prague, Czech Republic. | + | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]], & [[Rolf Biehler|Biehler, R.]] (2016). A protocol for analysing mathematics teacher educators’ practices. In K. Krainer & N. Vondrova (Hrsg.), ''Proceedings of the [[Ninth Conference of European Research in Mathematics Education]]'' (S. 2847–2853). Charles University in Prague, Faculty of Education and [[ERME]]: Prague, Czech Republic. |
| | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Nature of metacognition in a dynamic geometry environment. ''LUMAT – Research and Practice in Math, Science and Technology Education, 3''(5), 627–646. | | * [[Ana Kuzle|Kuzle, A.]] (2015). Nature of metacognition in a dynamic geometry environment. ''LUMAT – Research and Practice in Math, Science and Technology Education, 3''(5), 627–646. |
| | | | |