| Zeile 26: |
Zeile 26: |
| | | | |
| | == Veröffentlichungen == | | == Veröffentlichungen == |
| − | <!-- Liste der veröffentlichen Literatur. Untergliederung möglich. Personen und Hochschulen bitte mit [[…]] kennzeichnen
| + | * Dreyfus, T., Hershkowitz, R. & Ron, G. (2017). Looking back to the roots of partially correct constructs: The case of the area model in probability. The Journal of Mathematical Behavior, 45, 15 - 34. |
| − | Beispiel:
| + | * Dreyfus, T., Hershkowitz, R. & Tabak, M. (2016). Creative reasoning and shifts of knowledge in the mathematics classroom. [[ZDM - The International Journal on Mathematics Education]]. DOI: 10.1007/s11858-016-0816-6. |
| − | * [[Person X]] Publikation 1 ... | + | * Dreyfus, T., & Hershkowitz, R. (2016). Creativity within shifts of knowledge in the mathematics classroom. In C. Csikos, A. Rausch, & J. Szitanyi (Hrsg.), Proceedings of the [[40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education]]. Szeged, Hungary: PME. |
| − | | + | * Dreyfus, T., Hershkowitz, R., Tabach, M. & Rasmussen, C. (2014). Knowledge shifts in a probability classroom: a case study coordinating two methodologies. ZDM - The International Journal on Mathematics Education, 46, 363-387. |
| − | Bitte beschränken Sie sich auf die fünf wichtigsten Veröffentlichungen.
| |
| − | --> | |
| | | | |
| | == Arbeitsgebiete == | | == Arbeitsgebiete == |
| Zeile 37: |
Zeile 35: |
| | | | |
| | == Projekte == | | == Projekte == |
| | + | * Shifts of knowledge in the mathematics classroom - the role of teacher and students (Tel Aviv University, Weizmann Institute of Science, San Diego State University) |
| | <!-- Auflistung der Forschungsprojekte, mit [[...]] verweisen! --> | | <!-- Auflistung der Forschungsprojekte, mit [[...]] verweisen! --> |
| | | | |