Änderungen

K
keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 1: Zeile 1: −
*Benz, C.: Numbers are actually not bad. Accepted paper for the Sixth Conference of European Research in Mathematics Education, 2009.
+
*Benz, C.: Numbers are actually not bad. Accepted paper for the [[Sixth Conference of European Research in Mathematics Education]], 2009.
*Benz, C.: Die Machmitwerkstatt MiniMa als Aus- und Fortbildungsmöglichkeit. In Bei- träge zum Mathematikunterricht 2009 (Proc. 43. Tagung für Didaktik der Mathematik, März 2009 in Oldenburg).
+
*Benz, C.: Die Machmitwerkstatt MiniMa als Aus- und Fortbildungsmöglichkeit. In [[Beiträge zum Mathematikunterricht]] 2009 (Proc. [[Jahrestagung 2009 der GDM|43. Tagung für Didaktik der Mathematik]], März 2009 in Oldenburg).
 
*Benz, C.: Children solving the task 71–69. In: J. Novotnà & H. Moraova. Proceedings of Symposium of Elementary Teaching 2009 – Development of Mathematical Understanding, Prag: Charles University, 72–81, 2009.
 
*Benz, C.: Children solving the task 71–69. In: J. Novotnà & H. Moraova. Proceedings of Symposium of Elementary Teaching 2009 – Development of Mathematical Understanding, Prag: Charles University, 72–81, 2009.
 
*Benz, C.: Kindergarten Educators and Maths. In: M.M. F Pinto and T.F. Kawasaki (Eds.): Proceedings of the 34th Conference of the International Group for the Psychol- ogy of Mathematics Education, Vol. 2. Belo Horizonte, Brazil, PME (2010), 201–208.
 
*Benz, C.: Kindergarten Educators and Maths. In: M.M. F Pinto and T.F. Kawasaki (Eds.): Proceedings of the 34th Conference of the International Group for the Psychol- ogy of Mathematics Education, Vol. 2. Belo Horizonte, Brazil, PME (2010), 201–208.