Änderungen

K
keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 314: Zeile 314:  
*Ufer,S., Heinze, A. & [[Kristina Reiss|Reiss, K.]] (2008). Individual predictors of geometricalproof competence. In O. Figueras & S. Sepúlveda (Eds.), ''Proceedings of the Joint Meeting of the 32nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, and PME-NA XXX (Vol. IV'', pp. 361-368). Mexico: Cinvestav-UMSNH.
 
*Ufer,S., Heinze, A. & [[Kristina Reiss|Reiss, K.]] (2008). Individual predictors of geometricalproof competence. In O. Figueras & S. Sepúlveda (Eds.), ''Proceedings of the Joint Meeting of the 32nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, and PME-NA XXX (Vol. IV'', pp. 361-368). Mexico: Cinvestav-UMSNH.
 
*Zöttl, L. & [[Kristina Reiss|Reiss, K.]] (2008). Modellierungskompetenz fördern mit heuristischen Lösungsbeispielen. ''Beiträge zum Mathematikunterricht 2008'' (pp. 189-192). Hildesheim: Franzbecker.
 
*Zöttl, L. & [[Kristina Reiss|Reiss, K.]] (2008). Modellierungskompetenz fördern mit heuristischen Lösungsbeispielen. ''Beiträge zum Mathematikunterricht 2008'' (pp. 189-192). Hildesheim: Franzbecker.
*Kuntze, S., Lindmeier, A. & [[Kristina Reiss|Reiss, K.]](2008). "Daten und Zufall“ als Leitidee für ein Kompetenzstufenmodell zum "Nutzen von Darstellungen und Modellen“ als Teilkomponente von Statistical Literacy. In A. Eichler & J. Meyer (Hrsg.),'' Anregungen zum Stochstikunterricht, Band 4: Tagungsband 2006/2007 des Arbeitskreises Stochastik.'' Hildesheim: Franzbecker.
+
*Kuntze, S., Lindmeier, A. & [[Kristina Reiss|Reiss, K.]](2008). "Daten und Zufall“ als Leitidee für ein Kompetenzstufenmodell zum "Nutzen von Darstellungen und Modellen“ als Teilkomponente von Statistical Literacy. In [[Andreas Eichler|A. Eichler]] & J. Meyer (Hrsg.),'' Anregungen zum Stochstikunterricht, Band 4: Tagungsband 2006/2007 des Arbeitskreises Stochastik.'' Hildesheim: Franzbecker.
 
*Lindmeier,A., Kuntze, S. & [[Kristina Reiss|Reiss, K.]] (2007). Representations of data and manipulations through reduction: Competencies of German secondary students. In B. Philips & L. Weldon (Eds.), ''Proceedings of the IASE/ISI Satellite Conference on Statistical Education'', Guimares, Portugal, 19-21 August 2007. Voorburg, NL: International Statistical Institute.
 
*Lindmeier,A., Kuntze, S. & [[Kristina Reiss|Reiss, K.]] (2007). Representations of data and manipulations through reduction: Competencies of German secondary students. In B. Philips & L. Weldon (Eds.), ''Proceedings of the IASE/ISI Satellite Conference on Statistical Education'', Guimares, Portugal, 19-21 August 2007. Voorburg, NL: International Statistical Institute.
 
*Heinze,A. & [[Kristina Reiss|Reiss, K.]] (2007). Mistake-handling activities in the mathematics classroom: Effects of an in-service teacher training on students' performance in geometry. In J.H. Woo, H.C. Lew, K.S. Park & D.Y. Seo (Eds.), ''Proceedings of the 31st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education'' (Vol. III, pp. 9-16). Seoul, Korea: The Korea Society of Educational Studies in Mathematics.
 
*Heinze,A. & [[Kristina Reiss|Reiss, K.]] (2007). Mistake-handling activities in the mathematics classroom: Effects of an in-service teacher training on students' performance in geometry. In J.H. Woo, H.C. Lew, K.S. Park & D.Y. Seo (Eds.), ''Proceedings of the 31st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education'' (Vol. III, pp. 9-16). Seoul, Korea: The Korea Society of Educational Studies in Mathematics.