Änderungen

2 Bytes hinzugefügt ,  19:03, 9. Aug. 2012
K
Zeile 40: Zeile 40:  
*Wassong, T.; Biehler, R.: A model for teacher knowledge as a basis for online courses for professional development of statistics education. In: Proceedings of ICoTS 8, Ljubl- jana, July 2010 (C. Reading, ed.). CD-ROM. IASE, Voorburg, 2010.
 
*Wassong, T.; Biehler, R.: A model for teacher knowledge as a basis for online courses for professional development of statistics education. In: Proceedings of ICoTS 8, Ljubl- jana, July 2010 (C. Reading, ed.). CD-ROM. IASE, Voorburg, 2010.
 
*Biehler, R.; et al.: Multimedia Vorkurs Mathematik 3.2 (Multimediales Lernmaterial). Universität Kassel and Universität Paderborn, 2010.
 
*Biehler, R.; et al.: Multimedia Vorkurs Mathematik 3.2 (Multimediales Lernmaterial). Universität Kassel and Universität Paderborn, 2010.
*Burrill, G.; Biehler, R.: Fundamental statistical ideas in the school curriculum and in training teachers. In: Teaching Statistics in School Mathematics – Challenges for Teach- ing and Teacher Education: A joint ICMI/IASE Study (C. Batanero et al., eds.), Springer, New York 2011.
+
*Burrill, G.; Biehler, R.: Fundamental statistical ideas in the school curriculum and in training teachers. In: Teaching Statistics in School Mathematics – Challenges for Teaching and Teacher Education: A joint ICMI/IASE Study (C. Batanero et al., eds.), Springer, New York 2011.
*Biehler, R.; Hochmuth, R.; Fischer, P.; Wassong, T.: Transition von Schule zu Hoch- schule in der Mathematik: Probleme und Lösungsansätze. Beiträge zum Mathematikun- terricht (2011), in press.
+
*Biehler, R.; Hochmuth, R.; Fischer, P.; Wassong, T.: Transition von Schule zu Hochschule in der Mathematik: Probleme und Lösungsansätze. Beiträge zum Mathematikun- terricht (2011), in press.
*Biehler, R.; Hofmann, T.; Maxara, C.; Prömmel, A.: Daten und Zufall mit Fathom. Unter- richtsmaterialien und Software für die Sekundarstufe I und II. Braunschweig: Schroedel Schulbuchverlag, 2011.
+
*Biehler, R.; Hofmann, T.; Maxara, C.; Prömmel, A.: Daten und Zufall mit Fathom. Unterrichtsmaterialien und Software für die Sekundarstufe I und II. Braunschweig: Schroedel Schulbuchverlag, 2011.
*Biehler,R.;Fischer,P.R.;Hochmuth,R.;Wassong,T.:Designingandevaluatingblended learning bridging courses in mathematics. Proceedings of CERME 6 (2011).
+
*Biehler, R.; Fischer, P.R.; Hochmuth, R. ;Wassong, T.: Designingandevaluatingblended learning bridging courses in mathematics. Proceedings of CERME 6 (2011).
 
*Biehler, R.; Fischer, P. R.; Hochmuth, R.; Wassong, T.: Self-regulated learning and self assessment in online mathematics bridging courses. In “Teaching Mathematics Online – Emergent Technologies and Methodologies” (A.A. Juan et al., eds.), IGI Global, 2011.
 
*Biehler, R.; Fischer, P. R.; Hochmuth, R.; Wassong, T.: Self-regulated learning and self assessment in online mathematics bridging courses. In “Teaching Mathematics Online – Emergent Technologies and Methodologies” (A.A. Juan et al., eds.), IGI Global, 2011.
 
Eine vollständige Liste der Publikationen von Prof. Dr. Rolf Biehler finden Sie auf der eigenen [http://lama.uni-paderborn.de/personen/rolf-biehler/publikationen.html Homepage]
 
Eine vollständige Liste der Publikationen von Prof. Dr. Rolf Biehler finden Sie auf der eigenen [http://lama.uni-paderborn.de/personen/rolf-biehler/publikationen.html Homepage]