Änderungen

K
keine Bearbeitungszusammenfassung
Zeile 7: Zeile 7:  
*Busse, A. (2001c). The role of figurative context in realistic tasks. In: Proceedings of the 25th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education in Utrecht/Netherlands, Vol. I, 289.
 
*Busse, A. (2001c). The role of figurative context in realistic tasks. In: Proceedings of the 25th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education in Utrecht/Netherlands, Vol. I, 289.
 
*Busse, A. & [[Gabriele Kaiser|Kaiser, G.]] (2003). Context in application and modelling – an empirical approach.  In: Ye, Q., Blum W., Houston S. K. & Jiang, Q. (Eds.), Mathematical Modelling in Education and Culture: ICTMA 10. Chichester: Horwood, 3-15.
 
*Busse, A. & [[Gabriele Kaiser|Kaiser, G.]] (2003). Context in application and modelling – an empirical approach.  In: Ye, Q., Blum W., Houston S. K. & Jiang, Q. (Eds.), Mathematical Modelling in Education and Culture: ICTMA 10. Chichester: Horwood, 3-15.
*Busse, A. & Borromeo Ferri, R. (2003a). Agieren, kommentieren, reflektieren - ein Beitrag zur Methodendiskussion in der Mathematikdidaktik. In: Henn, H.-W. (Hg.), Beiträge zum Mathematikunterricht (Tagungsband der 37. Tagung für Didaktik der Mathematik in Dortmund). Hildesheim, Berlin: Franzbecker, 169-172.
+
*Busse, A. & [[Rita Borromeo Ferri|Borromeo Ferri, R.]] (2003a). Agieren, kommentieren, reflektieren - ein Beitrag zur Methodendiskussion in der Mathematikdidaktik. In: Henn, H.-W. (Hg.), Beiträge zum Mathematikunterricht (Tagungsband der 37. Tagung für Didaktik der Mathematik in Dortmund). Hildesheim, Berlin: Franzbecker, 169-172.
 
*Busse, A. & Borromeo Ferri, R. (2003b). Methodological reflections on a three-step-design combining observation, stimulated recall and interview. - In: Zentralblatt für Didaktik der Mathematik, 35, 6, 257-264.
 
*Busse, A. & Borromeo Ferri, R. (2003b). Methodological reflections on a three-step-design combining observation, stimulated recall and interview. - In: Zentralblatt für Didaktik der Mathematik, 35, 6, 257-264.
 
*Busse, A. (2005a). Umgehensweisen mit dem Sachkontext – erste Schritte zu einer Typologie. In: Graumann, G. (Hg.), Beiträge zum Mathematikunterricht (Tagungsband der 39. Tagung für Didaktik der Mathematik in Bielefeld). Hildesheim, Berlin: Franzbecker, 151-154.  
 
*Busse, A. (2005a). Umgehensweisen mit dem Sachkontext – erste Schritte zu einer Typologie. In: Graumann, G. (Hg.), Beiträge zum Mathematikunterricht (Tagungsband der 39. Tagung für Didaktik der Mathematik in Bielefeld). Hildesheim, Berlin: Franzbecker, 151-154.