Zeile 7: |
Zeile 7: |
| *Busse, A. (2001c). The role of figurative context in realistic tasks. In: Proceedings of the 25th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education in Utrecht/Netherlands, Vol. I, 289. | | *Busse, A. (2001c). The role of figurative context in realistic tasks. In: Proceedings of the 25th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education in Utrecht/Netherlands, Vol. I, 289. |
| *Busse, A. & Kaiser, G. (2003). Context in application and modelling – an empirical approach. In: Ye, Q., [[Werner Blum|Blum, W.]], Houston S. K. & Jiang, Q. (Eds.), Mathematical Modelling in Education and Culture: [[ICTMA]] 10. Chichester: Horwood, 3-15. | | *Busse, A. & Kaiser, G. (2003). Context in application and modelling – an empirical approach. In: Ye, Q., [[Werner Blum|Blum, W.]], Houston S. K. & Jiang, Q. (Eds.), Mathematical Modelling in Education and Culture: [[ICTMA]] 10. Chichester: Horwood, 3-15. |
− | *Busse, A. & [[Rita Borromeo Ferri|Borromeo Ferri, R.]] (2003a). Agieren, kommentieren, reflektieren - ein Beitrag zur Methodendiskussion in der Mathematikdidaktik. In: Henn, H.-W. (Hg.), Beiträge zum Mathematikunterricht (Tagungsband der 37. Tagung für Didaktik der Mathematik in Dortmund). Hildesheim, Berlin: Franzbecker, 169-172. | + | *Busse, A. & [[Rita Borromeo Ferri|Borromeo Ferri, R.]] (2003a). Agieren, kommentieren, reflektieren - ein Beitrag zur Methodendiskussion in der Mathematikdidaktik. In: [[Hans-Wolfgang Henn|Henn, H.-W.]] (Hg.), Beiträge zum Mathematikunterricht (Tagungsband der [[Jahrestagung 2003 der GDM|37. Tagung für Didaktik der Mathematik]] in Dortmund). Hildesheim, Berlin: Franzbecker, 169-172. |
| *Busse, A. & Borromeo Ferri, R. (2003b). Methodological reflections on a three-step-design combining observation, stimulated recall and interview. - In: Zentralblatt für Didaktik der Mathematik, 35, 6, 257-264. | | *Busse, A. & Borromeo Ferri, R. (2003b). Methodological reflections on a three-step-design combining observation, stimulated recall and interview. - In: Zentralblatt für Didaktik der Mathematik, 35, 6, 257-264. |
| *Busse, A. (2005a). Umgehensweisen mit dem Sachkontext – erste Schritte zu einer Typologie. In: Graumann, G. (Hg.), Beiträge zum Mathematikunterricht (Tagungsband der 39. Tagung für Didaktik der Mathematik in Bielefeld). Hildesheim, Berlin: Franzbecker, 151-154. | | *Busse, A. (2005a). Umgehensweisen mit dem Sachkontext – erste Schritte zu einer Typologie. In: Graumann, G. (Hg.), Beiträge zum Mathematikunterricht (Tagungsband der 39. Tagung für Didaktik der Mathematik in Bielefeld). Hildesheim, Berlin: Franzbecker, 151-154. |